Simple Plan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoofdregels

Ga naar beneden

Hoofdregels Empty Hoofdregels

Bericht van Imke za maa 07, 2009 6:47 pm

Er zijn hier natuurlijk een aantal regels waaraan iedereen zich dient te houden. De belangrijkste zet ik hier op een rijtje, de rest staat meestal per onderdeel aangegeven.

- geen discriminatie en/of racisme! Onthoud dat iedereen gelijk is en gelijke rechten heeft, niemand wordt dus voorgetrokken of juist achtergesteld. Er zullen sancties volgen als leden hierin te ver gaan.
- niet spammen of dubbelposten! Spammen is het plaatsen van nutteloze berichtjes zonder boodschap, dus bijvoorbeeld berichtjes met alleen een smiley erin of 'Ja, ik ben het met je eens.' Als je een berichtje post, zorg dan dat er echt iets instaat, dat je uitlegt waarom je het ergens wel of niet mee eens bent. Spam kan zonder pardon verwijderd worden. Dubbelposts ook, dat betekent dus dat je twee berichtjes achter elkaar post.
- probeer op je taalgebruik te letten. Scheldwoorden zijn over het algemeen niet toegestaan, maar ik zie vlug dingen door de vingers. Als je echter te ver gaat met woorden, bewerk of verwijder ik je berichtje en krijg je een waarschuwing. Probeer het liefst ook in ABN te praten en niet in breezahtaal.

Veel plezier op dit forum!
Imke
Imke
Admin

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 07-03-09
Leeftijd : 32

https://simpleplan.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: