Dare to be fair
+2
Agnes
Imke
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dare to be fair
Dit is een makkelijk spelletje. Je post een vraag en degene onder jou geeft eerlijk antwoord en post een nieuwe vraag. Het zijn echter geen gewone vragen, maar het moeten een beetje persoonlijke vragen zijn, waar je eerlijk bij bent. Ik zal vast beginnen.
Spijbel je wel eens?
Spijbel je wel eens?
Re: Dare to be fair
Niet vaak. Ik heb in deze vier jaar dat ik op de middelbare school zit in totaal... *denkt* ik geloof iets van twee keer gespijbeld. Dat was in de eerste en dit jaar, mijn examenjaar.
Hoe vaak lieg jij in de week / maand/ jaar?
Hoe vaak lieg jij in de week / maand/ jaar?
Agnes- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-09
Leeftijd : 32
Ik denk misschien een keertje per maand, een leugentje om eigen bestwil (a), ik ben best wel braaf over het algemeen xD.
Welke kleur haar heb je?
Welke kleur haar heb je?
Kyrke- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 28-03-09
Donkerbruin. Sinds ik laatst naar de kapper ben geweest, lijkt het veel donkerder ineens o.O
Heb jij wel eens huisarrest gehad en zo ja, waarom?
Heb jij wel eens huisarrest gehad en zo ja, waarom?
Ehm... nee, nog nooit eigenlijk. Wel heel vaak ruzies. Als ik vroeger als klein kind iets verkeerds had gedaan of zo, kreeg ik altijd een pak slaag op mn kont Dat vond ik echt verschrikkelijk ^^ Maar als ik nu iets verkeerds doe, dan heb ik meestal gewoon voor een dagje ruzie en dan is het daarna wel weer goed.
Loop jij wel eens met andere mensen mee of ga je gewoon je eigen weg?
Loop jij wel eens met andere mensen mee of ga je gewoon je eigen weg?
Oei.. ik denk dat ik over het algemeen wel mn eigen weg ga,
al heb ik wel eens gezegd dat naar een bandje luisterde, omdat een jongen die ik echt zooo leuk vond er ook naar luisterde, maar
eigenlijk vond ik die muziek niet zo bijzonder (toch een soort van meelopen..)
Verder ben ik gewoon mezelf, en ga ik me niet anders kleden of gedragen om ergens bij te horen..
Wat zou je willen veranderen aan jezelf? (qua eigenschap)
al heb ik wel eens gezegd dat naar een bandje luisterde, omdat een jongen die ik echt zooo leuk vond er ook naar luisterde, maar
eigenlijk vond ik die muziek niet zo bijzonder (toch een soort van meelopen..)
Verder ben ik gewoon mezelf, en ga ik me niet anders kleden of gedragen om ergens bij te horen..
Wat zou je willen veranderen aan jezelf? (qua eigenschap)
Estelle(L)SP- Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 09-03-09
Wat minder onzeker worden. Bij vreemde mensen ben ik dat namelijk echt heel erg. Zo vervelend.
Heb jij een piercing? Zo ja, waar? xD
Heb jij een piercing? Zo ja, waar? xD
Zo'n legging. Ik snap nog steeds niet waarom ik er één gekocht heb. Het zit totaal niet lekker en dat ding was nog duur ook....
Laatste keer dat je logen heb en waarom?
Laatste keer dat je logen heb en waarom?
Linda- Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-06-09
Uhm. Een ex-vriendin (zo beschouw ik haar, zij ziet mij nog steeds als vriendin ><) wilde graag dat ik twee weken terug op zaterdagavond mee ging naar een café om it te gaan, maar ik wil niks met haar te maken hebben en zei dat ik dan aan het logeren was bij mijn zus. Hoewel dat voor de helft waar was, ik sliep van vrijdag op zaterdag bij haar en ging zaterdagaviond naar huis, omdat ik zondagochtend naar de dienst moest en daarna heb ik weer van zondag tot maandag bij haar geweest. Dus ik had best met mijn ex-vriendin uit gekund, maar ik vertikte het.
Misschien dat ik nog wat recenter heb gelogen, maar dat ben ik vergeten. Ik lieg regelmatig voor mn eigen bestwil tegen mijn moeder, als ik iets had moeten doen en dat was ik bijvoorbeeld vergeten ofzo xD
Heb jij een (slaap)knuffel?
Misschien dat ik nog wat recenter heb gelogen, maar dat ben ik vergeten. Ik lieg regelmatig voor mn eigen bestwil tegen mijn moeder, als ik iets had moeten doen en dat was ik bijvoorbeeld vergeten ofzo xD
Heb jij een (slaap)knuffel?
ik heb er wel meer
maar ze zitten bijna allemaal in een plasticzak, in de kast
behalve eentje, dat is mijn stoere Loekie de Leeuw a.k.a Chuckie de Leeuw..
ben je wel eens van huis weg gelopen, of heb je het bijna een keer gedaan?
maar ze zitten bijna allemaal in een plasticzak, in de kast
behalve eentje, dat is mijn stoere Loekie de Leeuw a.k.a Chuckie de Leeuw..
ben je wel eens van huis weg gelopen, of heb je het bijna een keer gedaan?
Tjah als kind heb je denk ik altijd wel zo'n moment. Maar echt serieus? nee nog nooit.
wat is je guilty pleasure?
wat is je guilty pleasure?
Linda- Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-06-09
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: