Nynke. ^^
2 plaatsers
Simple Plan :: Algemeen :: Stel je voor!
Pagina 1 van 1
Nynke. ^^
Mijn ouders hebben me Nynke genoemd, en ze hebben me onderdak gegeven in Stavoren, een heel klein stadje op het puntje van Friesland. :] Dat was allemaal veertien jaar en elf maanden (ongeveer) terug, want ik ben nu veertien jaar oud, of jong.
Ik ben geobserdeerd door (hoe kan het ook anders) Simple Plan. Gewoon omdat ze heel knap, lief, leuk, mooi, sexy etc. zijn <3 en omdat ze mooie muziek maken met mooie/leuke teksten. <33
Verdere hobby's? Ik zit opo volleybal, i love it! En ik lees ook wel graag. Oh! en ik luister ook graag naar muziek (vooral Simple Plan, duh ^^)
Nouja, als je nog meer over mij wilt weten dan hoor ik het wel via een PB ofzoiets. :'D
Ohja, en bijdeweg. jullie willen natuurlijk ook weten wat ik dan met Simple Plan heb. ofzegmaar zoiets?
Nou, ik heb ze op vijf november 2008 voor het eerst live gezien, in de 013 te Tilburg. Die show was gewoon zo amazing dat ik nóg obsesseder ben geworden dan dat ik al was.
De leukste bandlid is natuuuuurlijk Chuck Comeau <3 hij is gewoon... heaven!
en nu moet ik eten...
oh nog even dit: IT'S ALL ABOUT ELEPHANTS <33
ik kon het niet laten xD
Ik ben geobserdeerd door (hoe kan het ook anders) Simple Plan. Gewoon omdat ze heel knap, lief, leuk, mooi, sexy etc. zijn <3 en omdat ze mooie muziek maken met mooie/leuke teksten. <33
Verdere hobby's? Ik zit opo volleybal, i love it! En ik lees ook wel graag. Oh! en ik luister ook graag naar muziek (vooral Simple Plan, duh ^^)
Nouja, als je nog meer over mij wilt weten dan hoor ik het wel via een PB ofzoiets. :'D
Ohja, en bijdeweg. jullie willen natuurlijk ook weten wat ik dan met Simple Plan heb. ofzegmaar zoiets?
Nou, ik heb ze op vijf november 2008 voor het eerst live gezien, in de 013 te Tilburg. Die show was gewoon zo amazing dat ik nóg obsesseder ben geworden dan dat ik al was.
De leukste bandlid is natuuuuurlijk Chuck Comeau <3 hij is gewoon... heaven!
en nu moet ik eten...
oh nog even dit: IT'S ALL ABOUT ELEPHANTS <33
ik kon het niet laten xD
Laatst aangepast door Nynke, op za maa 07, 2009 8:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik was iets vergeten :$)
Re: Nynke. ^^
Nynke!
Goed dat je ook lid bent! En natuurlijk bedankt voor het meehelpen met reclame maken xD. And yeah, it's all abouts elephants.
Anyway, net als bij Corrien: any questions? You know where to find me.
Goed dat je ook lid bent! En natuurlijk bedankt voor het meehelpen met reclame maken xD. And yeah, it's all abouts elephants.
Anyway, net als bij Corrien: any questions? You know where to find me.
Simple Plan :: Algemeen :: Stel je voor!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: