Laatste nieuws/geruchten
5 plaatsers
Simple Plan :: De band :: Simple Plan
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Laatste nieuws/geruchten
Heb jij ergens een nieuwtje over Simple Plan gelezen of gehoord en wil je dat met de rest van het forum delen? Post het dan hier!
Het zou fijn zijn als je de bron erbij zet waar je het vandaan haalt, maar dit hoeft niet per se.
Het zou fijn zijn als je de bron erbij zet waar je het vandaan haalt, maar dit hoeft niet per se.
Re: Laatste nieuws/geruchten
Helaas zijn de twee awards waar Simple Plan voor genomineerd was bij de Juno Awards aan hun neus voorbij gegaan. Ze waren in twee categorieën genomineerd (Album of the year en Group of the year). De Juno Awards gaan alleen over Canada. Helaas kaapte Nickelback beide awards voor hun neus weg, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Simple Plan voor ONS wel de beste groep van het jaar blijft en het beste album van het jaar heeft!
Er zijn geruchten dat ze in September in Bulgarije gaan optreden. Ik ben erg benieuwd en ik baal dat het in September is grrr
Linda- Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-06-09
Ik ben ook benieuwd of het doorgaat! We'll see...
Het is de laatste tijd nogal rustig rondom de guys. Op Twitter is vooral Seb 'actief' (voor zover je het actief kunt noemen), hij post zo nu en dan een berichtje wat hij gaat doen en ook Chuck doet dat. De rest heeft geen Twitter, behalve de algemene groepsaccount.
Ze hebben wel regelmatig 'band practice' en spelen weer wat shows! Waarschijnlijk werken ze ook hard aan hun nieuwe album, ik laat het weten zodra ik er meer over weet!
Het is de laatste tijd nogal rustig rondom de guys. Op Twitter is vooral Seb 'actief' (voor zover je het actief kunt noemen), hij post zo nu en dan een berichtje wat hij gaat doen en ook Chuck doet dat. De rest heeft geen Twitter, behalve de algemene groepsaccount.
Ze hebben wel regelmatig 'band practice' en spelen weer wat shows! Waarschijnlijk werken ze ook hard aan hun nieuwe album, ik laat het weten zodra ik er meer over weet!
Afgelopen vrijdag speelde Simple Plan een nieuwe medley
zie hier een filmpje gemaakt door een fan
http://bit.ly/2UitcO
Persoonlijk vind ik de Just Dance cover niet zo best
zie hier een filmpje gemaakt door een fan
http://bit.ly/2UitcO
Persoonlijk vind ik de Just Dance cover niet zo best
ja ^^ die heb ik ook gezien.
ik vind Right Round het gaafste (:
hihi <3
oh, en ik heb gelezen op een site dat het vierde album ongeveer dezelfde stijl gaat krijgen als het eerste en het tweede. ()
ik vind Right Round het gaafste (:
hihi <3
oh, en ik heb gelezen op een site dat het vierde album ongeveer dezelfde stijl gaat krijgen als het eerste en het tweede. ()
oehhh nice. Vind niet niet verkeerd, maar het moet wel iets extras hebben hoor.
ja daar ben ik het wel met je eens ^^
zegmaar een beetje van het nieuwe, en een beetje van de oude albums. en daar een vette mix van ofzo
zegmaar een beetje van het nieuwe, en een beetje van de oude albums. en daar een vette mix van ofzo
Het is de laatste tijd nog steeds rustig rondom de jongens. Op een eigen officiele website posten ze nog maar weinig nieuws, gelukkig dat we Twitter hebben! Via Twitter kunnen we de jongens toch nog een beetje volgen met hun dagelijkse bezigheden.
Een paar dagen geleden hebben ze weer een aantal optredens gedaan, onder andere in Charlottetown in Prince Edward Island (en nee, ik ben niet zo topografisch aangelegd, dus verwijs jullie naar Google Maps voor verdere informatie!). Verder hebben ze in ieder geval veel lol voor/tijdens/na hun optredens, dus dat klinkt goed! Laten we hopen dat er vlug meer informatie bekend wordt gemaakt over de verloop van hun nieuwe album!
Sebastien, Chuck en Patrick posten ook regelmatig op Twitter wat ze in hun vrije tijd doen (golfen, uiteten, enz.), dus zorg ervoor dat je de jongens op Twitter volgt! De links naar hun accounts staan in het Twitter-topic, ook in dit onderdeel.
Dan nog iets over David. Geen groot nieuws, maar toch het vermelden waard omdat het al zo rustig is. David heeft zijn haren weer geverfd, ja ja! Hij heeft ervoor gekozen om het weer zwart te verven! Duidelijke foto's zijn er nog niet van, dus dat is even afwachten.
Zodra er meer nieuws over de jongens heen, laat ik het jullie weten.
Een paar dagen geleden hebben ze weer een aantal optredens gedaan, onder andere in Charlottetown in Prince Edward Island (en nee, ik ben niet zo topografisch aangelegd, dus verwijs jullie naar Google Maps voor verdere informatie!). Verder hebben ze in ieder geval veel lol voor/tijdens/na hun optredens, dus dat klinkt goed! Laten we hopen dat er vlug meer informatie bekend wordt gemaakt over de verloop van hun nieuwe album!
Sebastien, Chuck en Patrick posten ook regelmatig op Twitter wat ze in hun vrije tijd doen (golfen, uiteten, enz.), dus zorg ervoor dat je de jongens op Twitter volgt! De links naar hun accounts staan in het Twitter-topic, ook in dit onderdeel.
Dan nog iets over David. Geen groot nieuws, maar toch het vermelden waard omdat het al zo rustig is. David heeft zijn haren weer geverfd, ja ja! Hij heeft ervoor gekozen om het weer zwart te verven! Duidelijke foto's zijn er nog niet van, dus dat is even afwachten.
Zodra er meer nieuws over de jongens heen, laat ik het jullie weten.
Wat ik ook al in het nieuwe album topic gezet heb
Het nieuwe album staat voor Mei 2010 gepland. En er zijn al 2 nummer compleet af. Dus ook al opgenomen
Het nieuwe album staat voor Mei 2010 gepland. En er zijn al 2 nummer compleet af. Dus ook al opgenomen
Het is dus niet mei 2010 geworden. Het wordt nu herfst 2010 ... maar uh ik geloof er niets van tot ik het in me handen heb :p
Midnightfantasy- Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 20-07-10
Leeftijd : 40
En wat vinden we van You Suck At Love?
Geniaal!!! ik wil die CD ... gisteren
whahaha really?
als dat eens kon.
als dat eens kon.
Ja, dat zou pas cool zijn. Ik wil echt die cd!!! want cd betekent full tour en daar hebben we zeker zin in!!!
ik hoop op april 2011 (kan ik nog even sparen)
ik hoop ook!!!! ik wil echt zoveel mogelijk gaan!!!! tot ze mij beu gezien zijn! HA
oh dat beu gezien zijn? LMAO whahah dan zal ik moeten blijven gaan whahha
ja echt ernstig LMAO