Sarina
4 plaatsers
Simple Plan :: Algemeen :: Stel je voor!
Pagina 1 van 1
Sarina
Hallo,
Ik ben dus Sarina ^^ 14 jaar. Ik woon ergens naast Zottegem in een klein dorpje waar niet echt veel te beleven valt.
Ik hou van Dansen, schrijven en teken. En uiteraard van Simple Plan!
Ik ben ongeveer al een jaar fan van Simple Plan, nu volledig geobsedeerd . Ik ben eigenlijk fan geworden sinds ik Imke's fanfic gelezen heb. Ik was nieuwsgierig naar hun muziek en ik was er meteen helemaal weg van Euhm, ik ben eigenlijk nog nooit naar een optreden geweest aangezien mijn ouders me daar nog te jong vinden maar vanaf januari ben ik 15 en hoop ik al wat meer te mogen Nouja.
En... mijn favoriete bandlid is Davidje Ik lieft hem<33
Ik lieft de andere bandleden ook heel erg. <33 Maar David blijft toch nog altijd mijn favoriet, geloof ik ^^
Ik denk dat dit het zo ongeveer was. ^^
Grtz!
Ik ben dus Sarina ^^ 14 jaar. Ik woon ergens naast Zottegem in een klein dorpje waar niet echt veel te beleven valt.
Ik hou van Dansen, schrijven en teken. En uiteraard van Simple Plan!
Ik ben ongeveer al een jaar fan van Simple Plan, nu volledig geobsedeerd . Ik ben eigenlijk fan geworden sinds ik Imke's fanfic gelezen heb. Ik was nieuwsgierig naar hun muziek en ik was er meteen helemaal weg van Euhm, ik ben eigenlijk nog nooit naar een optreden geweest aangezien mijn ouders me daar nog te jong vinden maar vanaf januari ben ik 15 en hoop ik al wat meer te mogen Nouja.
En... mijn favoriete bandlid is Davidje Ik lieft hem<33
Ik lieft de andere bandleden ook heel erg. <33 Maar David blijft toch nog altijd mijn favoriet, geloof ik ^^
Ik denk dat dit het zo ongeveer was. ^^
Grtz!
Sarina- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 29
Re: Sarina
Hey Sarina, welkom op dit forum!
Hahah, ik werd ook fan van Simple Plan nadat ik Imkes fanficts ging lezen en uiteindelijk de muziek ging downloaden Wat toevallig! En uiteraard is David super hot! Hij is echt super schattig ^^
Nou, ik wens je veel plezier hier en ik hoop dat je het nar je zin zult hebben!
Hahah, ik werd ook fan van Simple Plan nadat ik Imkes fanficts ging lezen en uiteindelijk de muziek ging downloaden Wat toevallig! En uiteraard is David super hot! Hij is echt super schattig ^^
Nou, ik wens je veel plezier hier en ik hoop dat je het nar je zin zult hebben!
Agnes- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-09
Leeftijd : 32
Hey,
Bedankt!
Haha, Ik ben het volledig met je eens dat hij super schattig is :p *kwijlt* Zit net filmpjes te kijken en optredens enz. Net was ik bijna hyper gaan gillen mijn ma kijken Ik denk dat het maar goed is dat ik zometeen weg moet want mijn ma protesteerd verschrikkelijk dat ik wat anders moet gaan luisteren (i dont know why?)
Bedankt! :p
Bedankt!
Haha, Ik ben het volledig met je eens dat hij super schattig is :p *kwijlt* Zit net filmpjes te kijken en optredens enz. Net was ik bijna hyper gaan gillen mijn ma kijken Ik denk dat het maar goed is dat ik zometeen weg moet want mijn ma protesteerd verschrikkelijk dat ik wat anders moet gaan luisteren (i dont know why?)
Bedankt! :p
Sarina- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 29
Hey welkom hier!
Ook een moeder die niet van de muziek houdt. Klinkt me bekend in de oren hehehe
Ook een moeder die niet van de muziek houdt. Klinkt me bekend in de oren hehehe
Linda- Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-06-09
Hahaha, volgens mij zijn er veel moeders zoals die van jullie De mijne vindt mijn muzieksmaak herrie, omdat zij klassiek gewend is xD
Agnes- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-09
Leeftijd : 32
Mn moeder vindt het te hard. al heeft ze beloofd om de volgende keer mee te gaan naar het concert
Linda- Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-06-09
Mijn moeder is ook meegeweest naar 't concert van 5 november. ik stond best vooraan en zij stond op het balkon. dus af en toe keek ik even naar boven hoe zij er bij stond () en ze zat mee te zingen enzo.
en na afloop zat ze helemaal van: wauw, dat was echt wel heel leuk! die jongens zijn ook leuke kerels .
hahah.
en na afloop zat ze helemaal van: wauw, dat was echt wel heel leuk! die jongens zijn ook leuke kerels .
hahah.
Welkom trouwens, Sarina
dat je maar veel plezieeeeer mag hebben hier!
maar dat gaat vast wel lukken.
jajaajaja.
dat je maar veel plezieeeeer mag hebben hier!
maar dat gaat vast wel lukken.
jajaajaja.
Simple Plan :: Algemeen :: Stel je voor!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: