Speciale betekenis?
+2
Nynke,
Imke
6 plaatsers
Simple Plan :: De band :: Simple Plan
Pagina 1 van 1
Speciale betekenis?
Heeft één van de Simple Plan liedjes een speciale betekenis voor jou? Werd het bij een bijzondere gelegenheid gedraaid of kun je je gewoon heel erg goed in één van hun songteksten herkennen?
Post het hier en deel je ervaringen met de andere fans!
Post het hier en deel je ervaringen met de andere fans!
Re: Speciale betekenis?
Perfect World is een liedje dat me best wel raakt, omdat ik twee dierbaren heb verloren.
het refrein is: in a perfect world, you'd still be here.
nouja, dat spreekt wel voorzich zegmaar..
en Addicted.
dat is gewoon zó'n toepasselijk nummer. :'D
altijd als ik dat nummer zing/draai/denk/doe of wat dan ook dan denk ik aan Simple Plan en Chuckie. <3
verder vind ik Crazy, Perfect, etc. mooi, maar die hebben niet echt een speciale betekenis voor me zegmaar.
het refrein is: in a perfect world, you'd still be here.
nouja, dat spreekt wel voorzich zegmaar..
en Addicted.
dat is gewoon zó'n toepasselijk nummer. :'D
altijd als ik dat nummer zing/draai/denk/doe of wat dan ook dan denk ik aan Simple Plan en Chuckie. <3
verder vind ik Crazy, Perfect, etc. mooi, maar die hebben niet echt een speciale betekenis voor me zegmaar.
Bij mij is het vooral Perfect.. ik heb om maar zo gezegt een klote tot geen relatie met mijn pa... maar daar zit een lang verhaal achter.. maar het nummer Perfect past er gewoon helemaal in.. En ook denk ik in meeste gevallen Welcome To My Life.....
Ook heb ik wat met What If.. op een of andere manier voel ik me er vrijer door en heb ik nog wat nummers maar dan ga ik te lang door als ik dat allemaal ga beschrijven
Ook heb ik wat met What If.. op een of andere manier voel ik me er vrijer door en heb ik nog wat nummers maar dan ga ik te lang door als ik dat allemaal ga beschrijven
Djaleesa- Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 09-03-09
Leeftijd : 35
Ik voel me heel erg betrokken met Perfect, omdat ik op school mijn hele leven lang ben gepest om vreemde redenen. Het nummer trekt me daardoor erg aan, omdat ik niet perfect kan zijn. In het lied gaat het vooral om de relatie met je vader, maar voor mij is het dus met mijn klasgenoten die mij hebben gepest of nog steeds dwars zitten.
Ook heb ik een band met Save You, omdat mijn opa in 2005 is gestorven aan de ziekte waar het in dit nummer om gaat.
Verder vind ik Untitled een erg mooi nummer, waar ik vaak ontroerd door raak.
En Crazy vind ik ook heel mooi, omdat de tekst zo goed is, zo waar.
Ook heb ik een band met Save You, omdat mijn opa in 2005 is gestorven aan de ziekte waar het in dit nummer om gaat.
Verder vind ik Untitled een erg mooi nummer, waar ik vaak ontroerd door raak.
En Crazy vind ik ook heel mooi, omdat de tekst zo goed is, zo waar.
Agnes- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 26-03-09
Leeftijd : 32
Save you: mijn oom was ziek toen dit nummer uitkwam. Ik heb de eerste keer met open mond zitten luisteren, daarna kwamen de tranen. Tijdens de concerten heb ik het tot het laatste concert droog kunnen houden. Mijn oom was inmiddels overleden en het deed pijn om dat nummer te horen. Zeker toen David daarvoor vertelde dat zn zus ernstig ziek was. Dat kwam zo hard aan.
Een ander nummer wat een speciale betekenis heeft voor mij is One by One, dat nummer omschrijft precies hoe ik me voel. "I'm not where I belong"
Een ander nummer wat een speciale betekenis heeft voor mij is One by One, dat nummer omschrijft precies hoe ik me voel. "I'm not where I belong"
Linda- Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-06-09
Save you: de cd kwam uit toen me vader in het ziekenhuis lag met longkanker en me moeder was echt zwaar depressief.
Midnightfantasy- Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 20-07-10
Leeftijd : 40
Simple Plan :: De band :: Simple Plan
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: